Geen producten (0)

Veel gestelde vragen

Vragen over bestellen

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee dat is niet nodig, tijdens het afronden van de bestelling kun je een account aanmaken of zonder account bestellen. Met een account kun je van meer opties gebruik kunt maken na het plaatsen van je bestelling. Zo kun je je bestelhistorie inzien, besteloverzicht downloaden en profiteren van lopende acties!


Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling niet op voorraad is?

Als een product niet op voorraad is wordt deze geleverd binnen de afgesproken termijn, deze is zichtbaar tijdens het afrekenen. Het kan ook voorkomen dat je meerdere producten hebt besteld en er een of meerdere product(en) niet op voorraad zijn. Alle producten die we wel op voorraad hebben versturen we dan direct.


Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Bij alle producten staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. Onder het product vind je de leverstatus.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Maak je geen zorgen. je kunt je wachtwoord eenvoudig opnieuw opvragen. Je doet dit door hier te klikken.

Er wordt je gevraagd het e-mail adres van je account in te voeren en je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een nieuw wachtwoord om in te loggen. We adviseren je dit wachtwoord te wijzigen nadat je bent ingelogd.


Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze eigenlijk annuleren voordat hij verzonden wordt, kan dit?

Het kan gebeuren dat je je toch bedenkt en de bestelling wilt annuleren. We adviseren je om z.s.m. contact met ons op te nemen. Is het product reeds verzonden dan kunnen we hem helaas niet meer tegenhouden, je kunt dan je bestelling na ontvangst retourneren.


Mag ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan. Op je bestelling heb je een zichttermijn van maar liefst 14 dagen! Lees hier meer over onze retour voorwaarden. 


Vragen over betalen

 

Betaalmethoden Gizmoshop

 

U kunt bij Gizmoshop gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Klarna achteraf betalen
  • Creditcard
  • Overboeking
  • Bancontact

Bestellen op rekening:

Neem contact met ons op om een rekening bij ons te openen zodat je op rekening kan bestellen.


Met welke creditcards kan ik betalen?

We accepteren de volgende creditcards:

- Mastercard
- VISA
- American Express (transactiekosten)


Wat zijn de gegevens van jullie bankrekening voor een bankoverboeking?

Na het afronden van je bestelling ontvang je van ons een email met de nodige gegevens. 


Kan ik ook achteraf betalen?

U kunt kiezen om uw bestelling achteraf te betalen. Hierbij ontvangt u eerst uw bestelling, waarna u de factuur binnen 14 dagen dient te voldoen aan Klarna. Wij werken samen met Klarna, om achteraf betaling mogelijk te maken. Als u kiest voor achteraf betaling, krijgt u een factuur van Klarna.

Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?  

Wanneer u kiest voor achteraf betaling in het bestelvenster, wordt gevraagd om een aantal van uw gegevens. Aan de hand van deze gegevens controleert Klarna of u in aanmerking komt om achteraf te betalen. Wanneer uw achteraf betaling goedgekeurd wordt, ontvangt u uw bestelde artikel(en) thuis en de Klarna-factuur via e-mail. U heeft 14 dagen na bestelling de tijd om deze factuur te betalen.


Ik heb een onderneming uit Belgie of een ander europees land en wil graag de BTW verlegd hebben, kan dat?

Indien je onderneming over een geldig BTW nummer beschikt kunnen wij een factuur zonder BTW opstellen. Voer hiervoor je BTW nummer in bij het betaalscherm nadat je het juiste land hebt geselecteerd en de adres gegevens hebt ingevuld.
De BTW zal hierna verlegd worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de BTW aangifte in je eigen land.


Het betalen is mislukt, wat nu?

Het kan wel een gebeuren dat er tijdens het betaalproces iets mis gaat (bankpas niet bij de hand, verkeerde TAN-code, etc.) Blijft je order daardoor op de betaling hangen dan ontvang je van ons automatisch een e-mail om je betaling alsnog af te ronden.

Is de order tijdens het bestellen geannuleerd dan kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen. De eerder geplaatste, mislukte bestelling zullen wij dan niet in behandeling nemen.


Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst, wat nu?

Wanneer de betaling van een bestelling mislukt en je een nieuwe order hebt geplaatst beschouwen wij de eerdere bestelling als geannuleerd. Je ontvangt niet twee maal dezelfde bestelling en we zullen je uiteraard niet verplichten tot het betalen van de mislukte bestelling.

Heb je een product per ongeluk twee keer geplaatst en betaald neem dan even contact met ons op, wij zullen hem dan indien mogelijk tegenhouden voor verzending en terugbetalen.


Zijn de prijzen van de producten inclusief belasting?

Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief het geldende BTW tarief.


Kan ik een acceptgiro ontvangen bij mijn bestelling?

Nee, wij bieden geen acceptgiro aan.


Vragen over verzenden

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij het bepalen van de verzendkosten maken wij een onderscheid tussen Nederland en België.

Nederland
Standaard verzending
Voor bestellingen tot €55,- brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening. Bestel je voor meer dan €55,- dan versturen wij je bestelling gratis!

België
Standaard verzending
Voor bestellingen tot €55,- brengen wij € 8,95 verzendkosten in rekening. Bestel je voor meer dan €55,- dan versturen wij je bestelling gratis!

Lees hier meer over de verzending.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Zodra we je bestelling hebben verwerkt en aangemeld bij een van onze partners, ontvang je van ons een e-mail met daarin de track&trace code. Met deze code kun je het pakket volgen. 


Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Voor de meeste bestellingen binnen Nederland hanteren we de "Voor 16:00 besteld, morgen in huis!" belofte.

Voor België is de gemiddelde levertijd 1-2 werkdagen.

Soms komen er ook vertragingen voor, wat ertoe kan leiden dat je je bestelling 1-2 dagen later binnen krijgt . In dit geval zullen we ons best doen om je op de hoogte te houden.


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt in luchtkussen enveloppen, brievenbusdozen of als een pakket. Wij dragen er zorg voor dat jouw bestelling je in goede staat bereikt. Wij versturen de post stukken per brievenbus of als pakketpost.


Ik wil graag een factuur van mijn bestelling?

De factuur wordt standaard per e-mail verzonden. Wilt u een factuur bij uw bestelling, vul dit dan a.u.b. in de opmerking bij het plaatsten van uw bestelling.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.